• Sprzęt Rosynant

Setkani Lehokol Vsetin - dzień 1

Czwartek, 8 września 2016 · dodano: 17.09.2016 | Komentarze 0

"Plan akce" na dziś przewiduje: "Odjezd po cyklostezce 50 smerem na Vsetin, Jablunku, Jarcovou". Powoli oswajamy się z nowym otoczeniem, nowym językiem, który po pewnym przyzwyczajeniu wydaje się rozumiemy. Więc jedziemy.

Teren, po którym jeździmy to malownicze Beskidy Morawsko-Śląskie, jednocześnie to okręg chroniony, CHKO Beskydy - odpowiednik naszego parku narodowego. Góry nie są tu wysokie, ok. 900 m.npm. ale bywają dość strome, a doliny są rozległe i bardzo malownicze.
Nasz camping znajduje się przy drodze między Hovezi, a Huslenky.

To początek zlotu, nie jest nas jeszcze dużo, więcej dojedzie w sobotę.
"Prijezd do restaurace, kde muzeme navstivit soukromou sbirku dvoutaktnich historickych stroju"

"Zde muzeme take poobedvat"

No na jedzonko trzeba trochę poczekać, ale warto. Zimne pivo do kiełbaski nagradza wszystkie niedogodności. Oprócz małego muzeum motoryzacji i jedzenia są tu jeszcze lamy. Bardzo fajne duże, żywe maskoty.

Restauracja urządzona bardzo pomysłowo.

(fot. Piotr)

Po obiedzie wracamy tą samą drogą, we Vsetinie robimy zakupy w znanej sieci handlowej.

KOFOLA rządzi:

Po południu w campingu korzystamy z akcji reklamowej lokalnego producenta elektrycznych pojazdów. Zabawa jest przednia.
Nie dajcie się zwieść pozorom. Pod tą niepozorną deseczką kryje się prawdziwy elektryczny smok. I to sterowany pilotem.

Krótka instrukcja obsługi:

...I Piotr pierwszy raz w życiu na deskorolce. Elektrycznej. Mocarz.

A może tak łatwiej?

Tomek woli poważniejszy pojazd. Tym motorkiem można popędzić do 80 km/godz. Prawdziwy potwór.

Po rozrywkowym popołudniu, jeszcze bardziej rozrywkowy wieczór, ale o tym sza...