• Sprzęt Rosynant

Setkani Lehokol Vsetin - dzień 2

Piątek, 9 września 2016 · dodano: 17.09.2016 | Komentarze 0

Dziś piątek. Skończyły się żarty, zaczęły się ...góry. Zaczęło się niepozornie. "Odjezd po cyklostezce c.50 smerem na Vsetin, Liptal, Jassena, Lutonina, Vizovice. Delka trasy je priblizne 24 km."

No to jedziemy:

Na postoju w Vizovicach dzielimy się na dwie grupy. Jedna jedzie zwiedzać miejscową fabrykę likierów, druga wybiera wspinaczkę do niedalekich Slusovic. Chyba nie wiedziałem co robię, wybierając tę drugą wersję . A co się działo dalej....Podjazd był na skraju moich możliwości fizycznych. Dla niektórych rowerów i rowerzystów okazał się zbyt trudny.

W samych Slusovicach - zasłużony odpoczynek i obiad. Gulasz z knedlikami i Zubr. Nie Żubr, tylko Zubr. Nie wiem, który lepszy...

"Trasa dale pokracuje do Destne, dale do Vseminy, Liptalu, Vsetina a do Hovezi v delce asi 25 km."
Tylko "Plan akce" zapomniał dodać, jakie spadki drogi na tym odcinku możemy spotkać! To był najbardziej szalony zjazd w moim życiu. Prawie pobiłem swój rekord prędkości, osiągając 71,6 km/godz i cały zjazd miał  20 km długości !!!  Na zrobienie zdjęć nie było szans !!!
W drodze ze Vsetina do campingu w Hovezi zdążyliśmy nieco ochłonąć.

Ale to nie koniec atrakcji na dziś. Po południu w campingu AZUB BAZAR!

No przyznaję się, zaszalałem. Opony, kierownica, tarcza przednia. To na prawdę okazyjne zakupy.
Wracam do domu rowerem, więc poprosiłem Maćka, żeby zabrał mi te skarby do Polski samochodem.

Wieczorem do późna gra nam lokalny zespół muzyczny.