• Sprzęt Rosynant

Rajd w Raciborowicach

Niedziela, 5 czerwca 2016 · dodano: 08.06.2016 | Komentarze 3

Po sobotnim pikniku w Warszawie, super expres TLK teleportował mnie przez Wrocław do Okmian - stacji najbliższej Raciborowic, gdzie kolega Nahtah prowadził właśnie II Rajd Rowerowy. Postanowiłem sprawić mu niespodziankę i dołączyć do jadącej już grupy na początku trasy. Jeszcze w pociągu miałem okazję zobaczyć piękny wschód słońca i mgły zalewające mijane łąki.

Przesiadka we Wrocławiu we wczesnych godzinach porannych:

Spotkanie na trasie rajdu miało niezapomniany przebieg. Niespodzianka się udała. Dzięki Dudysiu za pomoc ;-))

Rajd w Raciborowicach to impreza masowa, która ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia.

Ilość uczestników przerosła wszelkie oczekiwania. Tak wiele rowerów na raz można zobaczyć chyba tylko na dużych imprezach  w miastach wojewódzkich.

Wspaniała była atmosfera towarzysząca tej rowerowej fieście. Uczestnikami byli i duzi i mali i bardzo mali. I prawdziwi bikerzy i początkujący rowerzyści i przygodne mamy z dziećmi. Jedno było wspólne: - uśmiechnięte, rowerowe buzie.
A po 20 kilometrowej trasie pod czujną opieką policji i straży ogniowej - prawdziwy piknik na lokalnym stadionie z kiełbaskami, konkursami i bogatymi nagrodami.

Tylko pozazdrościć takich Organizatorów, Sponsorów i pełnych zrozumienia lokalnych władz!

Kategoria Impreza, Po Polsce

Dudysia
| 07:12 piątek, 10 czerwca 2016 | linkuj Cieszę się bardzo ,że mogliśmy Cię gościć na naszym Rajdzie , dziękujemy ,że przybyłeś do nas :)))) Mina Nahtaha na Twój widok ,nie do opisania :))))))
nahtah
| 19:09 czwartek, 9 czerwca 2016 | linkuj Wschód piękny a impreza - oglądam foty i nie mogę uwierzyć, że tyle rowerów w jednym miejscu i to na imprezie którą współorganizowałem.;)))